Bio med pojkarna

Idag eller ja ikväll blir det bio med noomie och pojkarna :) Känns så himla bra att vi hittar på massa skoj tillsammans och att våra pojkar kommer så bra överens ! Vi ska se den nya Twilight filmen, New Moon får hoppas att den är bra för den verkar faktiskt vara det. Ettan sög måste jag säga, himla långtråkig så får hoppas på att denna är betydligt bättre. Jag går mest med för att utnyttja min sista " halva priset " på biljetten grej haha. Nä nu ska jag fixa iordning mig och sen blir det nog till att åka, ha det fint.

/ E

Kommentarer
janina säger:

Åh, avundsjuk. Blir att se den filmen på bio i helgen. Längtar! Var den bra? :)

2009-11-25 | 19:46:28
Bloggadress: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback