Ni får ursäkta mig

Ja verkligen! Har helt glömmt bort att blogga överhuvutaget, haft mycket i skolan mycket som hänt privat osv så har helt enkelt fått lägga bloggen åt sidan ett tag, eller i några dagar men jag hoppas ni har förstående ändå? Nu är skolan snart slut och det känns underbart, eller vad säger ni? Sommarlov är ju aldrig fel, åhh längtar! Har så många planer iför sommaren och ska förhoppningsvis göra en massa kul, men det jag ser fram imot mest ju nu är att jag ska se björn rosenström, elin kommer hit, sofia kommer hit och komferens veckan det ska bli så himlans roligt. Någon som har några planer över sommaren som dom vet redan nu? :) Nej nu ska jag gå upp och stryka ett par brallor jag ska ha på mig idag och sitter fortfrande här i handuk så nu har jag en aning brottom haha, slutar ett idag också ganska skönt fast har ett pass med en enda lektion ifrån klockan 08.00 - 13.00. 5 timmar helt sjukt, men det är media så det är kul men ändå det är många timmar faktiskt. Ska lära oss programet som vi ska fixa med filmen i så den blir nog klar snart förhoppningsvis kanske nästa vecka är den helt klar, spännande. Vi har lagt ner massa tid på dena musikvideon så hoppas verkligen den blir bra nu. Nej nu har jag suttit här alldeles för länge, nu måste jag upp och stryka som sagt. Ha en bra dag alla :)

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback