Min klass ger mig huvudvärk

ja det stämmer, herregud min klass är verkligen inte riktig ibland förstår mig verkligen inte på någon nästan. Men där sa jag allt nästan för vissa förstår jag mig på jätte bra men dom är få tyvärr. Vi är väldigt indelade i våran klass om man säger så och jag är glad att jag umgås med dom jag gör och trivs jätte bra med dom, dock har vissa slutat och vissa kommit. Ja jag säger dock te det också för gillar verkligen inte en som kommit iaf, usch. haha dom som behöver veta vet ;) Men Noomie, Alex, Julia, Gurra är typ dom enda man pratar mer klart man pratar med annat folk också men inte på samma sett så är ganska lättad att ni gör skoldagen en aning roligare. Elin som har slutat i klassen gjorde också skoldagen spciell om man säger så? hahah, du är för rolig du eller ja va kanske man ska säga fast är nog ganska säker på att du är det än så ;)

Imorgon ska vi ut och käka på jenssens ska bli skit mysigt, det blir jag, noomie, alex och elin kanske gurra? hmm jag man vet aldrig med den killen men hur som helst ska det bli ritkigt roligt och kul att träffa elin igen :D Nej nu ska jag kolla på prison break som det äntligen kommit ut nya avsnitt på, hur underbart som helst. Ha det bra folket

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback