Laddar upp inför kvällen

Sitter här och lyssnar på massa party musik för att komma in i stämmning och nu börjar det arta sig här haha, ska nämligen in och fira en gammal klass kompis som fyllde 20 nu i veckan så stort grattis till dig hjärtat <3 Hoppas verkligen på en toppen kväll nu men det tror jag säkert det blir, ska bli kul att träffa alla tjejor igen och sen har jag ju noomie med mig ;) så det kan väl inte bli bättre? haha. Och idag kommer vi oss äntligen till PC också som vi snackat om länge att vi ska te men det har aldrig blivit av haha, men nu äntligen ska vi komma oss dit. Så det kommer nog bli en bra kväll :)

Igår var det slapp kväll, underbart skönt faktiskt. Va bara trött och ville egntligen sova haha men det blev till att mysa och bada badtunna och det var härligt trotts att jag var lite för trött fö det egentligen så var det bra :) Nej nu ska jag fortsätta ladda upp inför ikväll hörs säkert sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback