Jobba

Ja eftersom det är röd dag idag så blir det till att jobba, lite tråkigt men vad gör man inte för pengar? Behöver inte göra så speciellt mycket ändå så det är ganska slappt haha. Skrev inget igår för jag var så himla trött, kom hem ifrån skolan vid 4 och då var jag helt slut så jag somnade och sen när jag vaknade blev det film med beckan och noomie sen blev det typ till att somna igen ;) Så hade ingen tid för att skriva men det blir nog mer idag :D Nej nu ska jag dra mig så jag kan bli klar snart men sitter jag och lyssnar på denna underbara låten ; Björn rosenström - Snubbarna på Kungstorgskafeet så tänkte lägga upp den så ni också får höra ;) lyssna och njut


Kommentarer
Therése säger:

beeezta evverrr!!!!!!!!!! ;)

2009-05-21 | 13:30:37
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback