I skolan

Sitter i skolan och tråkar just nu, inte för kul. Har just valt kurser till tvåan och det blev trafik och psykologi än så länge sen kanske jag lägger till någon mer kurs men det återstår att se sen ;) Nu har vi mediakomenikation och det är inget kul, eller vi gör inte så mycket sitter och får hålla på med det vi vill typ så det är ganska nice ändå men det hade ju varit mycket skönare och bara vara hemma. Efter denna lektionen ska vi ha engelska och få reda på hur det gick på nationella proven, får hoppas att det gick bra men tror faktiskt inte det gick sådär jätte bra haha. Men det är ju bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa. Sen ska vi också jobba lite med musikvideon så den blir klar någon gång, är ju många som vill se den. Men får se om den kommer läggas ut eller inte, det beror på hur den blir. Nej nu ska jag ta tag i min lärare och kolla hur det gick för mig på arbetet som jag gjort nu dom senate dagarna, får hoppas det gick bra. Sen ska vi ha teori i idrott också ganska segt att sluta vid 3 och komma hem runt 4 när man gick upp halv 6 men men så kan det vara ibland. har inget mer i skolan vad jag vet än så länge så då kan man bara slappa och ta det lugnt. Har även nya låtar på G så alla kan slappna av nu ;) Nya låtar kommer, måste bara ha tiden till det och först måste jag preoritera skolan så nu när jag inte har så mycket kan jag lägga ner tid på det också ;) Skriver mera när jag kommer hem..

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback