Helt slut !

Nu är jag verkligen helt slut har varit ute hela dagen idag och bara gått och gått , lekt med lillen och gått en massa mer.. Det var riktigt mysigt men väldigt jobbigt nu efter haha. Skit roligt att träffa edvin och alla andra också såklart, mötte även louise och hennes lilla theo så söt han är :D Men gud va dom växer fort, halle ! Vill också ha en liten gose unge.. men det lär väll dröja ett tag om jag känner mig själv rätt haha :P Shoppade en del också så nu har jag nya kläder också wiie, bikini, tröja, och nya brallor underbart :) Nej nu måste jag helt ärligt lägga mig tror jag gud, haha skit trött.. Känner inte för något idag :/ Vet inte vad det är med mig, egentigen vill jag bara slappa men ändå dricka och på det är jag sjukt trött och vill bara sova bort kvällen? hmm .. ja jag är som jag är haha .. Så vet inte hur det blir ikväll, kanske trubban ändå? Ska spela ett band där men tydligen ska det vara HÅRD rock så vet inte om det är något för mig? hmm.. Får väll se hur det slutar, nej nu ska jag lägga mig och " vila " haha, brukar leda till att jag somnar så blir väll te att sova ;) Vad ska folket göra idag då? Visst är det helt underbart väder vi har? åhh detta gillar emma :D

Kommentarer
Frida säger:

Sv: härligt, med mig är det också bra :)

kram

2009-05-30 | 23:01:34
Bloggadress: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback