Helt fel vinnare !



Ja hoppas verkligen ni håller med mig? Ellenor var den som vann robinsson 2009 och det var HELT fel ! Jarmo skulle vunnit och det tyckte dom flesta, han var den bästa överlevaren är det inte det robinsson går ut på? nej det var fel fel fel fel att hon vann ! Hon var kvar för att hon var den sämsta , inget hot så går hon och vinner? Njaa det var inte riktigt rätt och jag vet att många fler tycker som jag, det är bara att gå in och kolla vilka alla tippat som vinnare igår när jag var inne på tv4 as hemsida var det 71% på jarmo och kanske 3% på ellinor så ja ni fårstår kanske vad jag menar? Någon mer som håller med mig om att detta inte var robinsson 2009?

Kommentarer
Emelie säger:

Jag håller faktiskt med att Jarmo var en bättre överlevare.

2009-06-01 | 18:38:39
Bloggadress: http://mccartney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback