Bilder ifrån i fredags


va först på jensens med denna sötisen :)


janni köpte en stor öl och jag en liten , haha söte lille ölen ;)


tog mig en flankbiff, as gott !


sen gick jag hem till syrran för att vänta på att oliwia och therese skulle komma te stan


sen blev det drickande på toan på lisberg medans vi väntade på miss li


haha så söta är vi :D


puss <3


mina fina tjejor <3


sen gick vi till stora scenen där det va en himla massa folk


sen kom hon in :D


bandet


bandet








dom var grymma !


sen träffade vi en lustig kille haha

Lyckad kväll, hade en massa roligt <3 tack tjejer det behövdes verkligen

Kommentarer
Therése säger:

Åh, ja det va en myspys kväll! Love! <3

2009-05-31 | 18:22:57
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback