Välkommna

Ser att jag fått två nya som följer bloggen, vilka är ni? :) Kul med nya läsare säg gärna vad ni tycker om bloggen och vf ni läser den alltid kul som jag sagt innan.

Ja vad ska man säga? Finns inte så mycket att skriva faktiskt, har varit duktig och gått ut och gått två gånger idag förs en gång vid två tiden med Thess sen på kvällen med Putte och i mellan det var det kalas för halvkusinen Linnéa på fotö mycket trevligt. Alltid lika kul att träffa alla igen och lilla Linn som blivit stora tjejen nu hallegodisen :) Nej nu har jag ladda ner massa serier som jag ligger efter i som jag tänkte komma ikapp nu. Imorgon blir det uppdatering av bdb för er som är intreserade sen har jag inga andra planer, eller jo ska ringa ungdomsmotagningen också sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Hoppas det bjuds på härligt vårväder imorgon också, eller vad säger ni? Helt underbart väder idag himla skönt var det.. Sen har jag en liten fråga som jag tänkte ni kunde kanske hjälpa mig med? Jag ska köpa ny tv en platt tv någon som har märke osv som dom kan rekomendera? För jag vet verkligen inte allas liksom bara att jag vill ha en platt tv typ 42 tumms och så ska den vara snygg. Ni går gärna länka mig eller också säga, det uppskattas verkligen. Lika så systemkamera? :) Fyller ju snart år och det blir något av det som jag köper och det är ju snart så får ju börja tänka ut nu. Nej nu blev jag himla trött så nu ska jag lägga mig. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har :)

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback