Underbar morgon

Ja det är väl det minsta man kan säga, vaknade nu av att solen stålade in genom hela mitt rum så tittade jag upp och tänka ; ja det är sommar ! :D haha njaa sommar är det ju kanske inte men otroligt skönt väder måste jag säga :) Åh idag måste man sitta och plugga hela dagen :/ inget vidare, så tänkte ta mig en promenad i slingan nu fast vill egentligen inte gå själv för det är så tråkigt men ibland kan det också vara skönt. Nej nu har jag just slängt i mig frukost och vet inte riktigt om jag ska gå ut själv eller ringa och väcka Noomie så hon får följa med mig, haha. Ringde henna förra veckan och väckte henne vid 8 denna dagen ( vi är lediga varje torsdag ) haha aw :) Nej men ett sms kan jag ju skicka så får hon svara när hon ser det eller också när hon läser detta haha. Hur ser eran soliga dag ut idag då kära läsare? skriver mera sen..

Peace and love

Kommentarer
Sofijah säger:

sv: hihi tack :D<3

2009-03-19 | 10:11:58
Bloggadress: http://avtrollis.blogg.se/
Linnea säger:

härligt med sol! det blir man glad av:)haha.

skönt att vara ledig varje torsdag :O <3 önskar att man var det xd

kram

2009-03-19 | 17:04:35
Bloggadress: http://helluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback