Tröttast

Ja idag har jag faktiskt klarat mig bra, eller jag slocknat ett par gånger faktiskt, så som på färjan hem sen när jag kom till sängen i typ 5 min. Men när jag hade käkat blev det en hel timma :/ Men mer har jag inte sovit så har ändå klarat mig bra eller vad säger ni? Fattar inte riktigt varför jag gör detta, så jävla dumt märker jag nu faktiskt eftersom jag märker att detta är inget min kropp gillar något vidare iaf. Nej inatt ska jag sova ( om jag nu kan det ) Har ju möblerat om som kanske alla sätt? Så måste ju ligga där en hel natt eftersom det aldrig blev av igår, haha.

Nu är det iaf bestämmt att vi ska åka till Örebro och hem till Elin, wiiie ! Har ju varit prat om det himla länge nu och att hon även ska komma hit men det får la bli till sommaren om hon ska vara med på talangjakten iår kanske. Hon va med här för två år sen och då gick det riktigt bra ! Synd att hon inte vann dock :/ Men detta året tar hon hem det, eller vad tror ni? Är borta Måndag till Torsdag vecka 15 ( påsklovet ) så det ska bli skönt, känner att det är BRA att komma härifrån eftersom det aldrig händer något ändå typ så sitter man har och ruttnar bort hela lovet. Men det behöver vi inte oroa oss om nu, eftersom vi ska till Örebro då som sagt. Har varit där en gång tidigare och det var hemma hos Alva , saknad :( <3 Då skulle vi se på Elin live för första gången, kommer ihåg att jag var SKIT nörvös haha. Även Liam och nyfödda Marlon var med och deras + Elins familj så kul att se dom alla. Speciellt Liam så himla söt, fick aldrig se Marlon för han var med sin mamma och låg i vagnen. Men fick autograf av Elin och ta bild med henne ( höhö sotl tjej ) Nej nu ska jag nog ta och uppdatera bdb har ju ett par bilder att lägga in :) Skriver mera sen..

Peace and love

Kommentarer
terran säger:

vem ska du åka med? :)

2009-03-09 | 21:22:44
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
Janpan säger:

En dag ska jag också träffa super härliga Elin och korvfamiljen :)

2009-03-10 | 01:42:26
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback