Torsdag

Först vill jag be om ursäkt för dålig uppdatering men har inte mått alls bra häromdagen spydde jag och grejer så har inte haft någon ork till att blogga, men hoppas ni har översende. Sen fyller jag ju snart år också så det är massa som ska fixas också därför det blir dåligt med uppdatering nu denna veckan. Så ni vet det ;)

Ja ledig idag som vanligt men gick ändå upp vid 9 tiden för att börja städa mitt rum, sen strax efter det kom putte hem till mig eftersom han inte orkade gå till skolan idag så då fick han komma hit. Kom nyss hem ifrån tandläkaren och vi var även över en sväng på bratteberg ( våran gammla skola ) och träffade många välbekanta ansiketen. Kul att se alla igen :) Lisen var även med i tidiningen idag så alla ni som har GP läs den, hehe. Nej nu måste jag städa klart ska klippa + slinga håret om några timmar så måste få klart det innan hade jag tänkt. Så håll tummarna för att det blir bra nu, men det tror jag nog att det blir, funderarr starkt på om jag ska klippa kort sné lugg haha men får se vad som händer, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback