Sorgen

sorgen tränger sig igenom mig och jag känner hur det bara brister
det brister inom mig och det gör riktigt ont
något har gått sönder i mig, du tog sönder det
och det är bara du i hela världen som kan få det att bli bra
även om jag ler så är det bara mina läppar
själen och hjärtat gråter
och det går inte att beskriva hur ont det gör
vill kämpa, vill kriga men har redan försökt och misslyckats
du gav mig det jag behövde för att klara mig
men du valde att lämna allt, lämnade mig
du gjorde ditt val, men jag fick bara ta del av konsekvenserna
leva i ensamheten utan dig med ett krossat hjärta
du frågade inte, du lyssnade inte
du bara försvann..

/ emmaludvigsson

Kommentarer
terran säger:

finns här 24/7, love you! <3

2009-03-11 | 00:48:11
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
Elin säger:

tänkte bara berätta hur otroligt duktig du är på att göra musik! kram

2009-03-11 | 12:14:04
Bloggadress: http://dumboom.blogg.se/
sanna säger:

emma, du kommer fixa det här! :) jag lovar, låt tårarna rinna, man ska få vara ledsen om man är det! det kommer blir bra, det är inget jag bara säger för att det är kul. utan jag menar det. det kanske tar tid, men låt det ta tid! tänk på vilken nytta du gör i livet, din familj som älskar dig & dina vänner. du har folk som bryr sig om dig! din musik, som jag älskar som jag tror även många andra gör.. jag har det själv jobbigt nu & just nu är det DIN musik som spelas på högsta volym :) <3

2009-03-11 | 18:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback