Slapp söndag

Ja söndagar är ju alltid slappa men denna måste vara en av dom slappaste, räknar ner dagarna till jag blir 18 år wiie :D nu är det bara en vecka kvar och endas 6 dagar kvar till festen. Kommer bli hel grymt tror jag :D eller hoppas jag iaf, sists jag hade fest här ballade det ur ordenligt så haha får la hoppas på bättre lycka denna gången eller vad man säger :P Idag blir det te att röja på mitt rum om jag orkar sen ska jag rensa ut HELA uterummet och bestämma vad jag ska ha för mat också haha. Sen har jag en hel del uppdatering jag måste sätta igång med så att jag inte kommer allt för långt efter på bdb. Har blivit ganska slapp med att lägga upp bilder här så för er som vill se får göra det på bdb :D haha. Gårdagen var lugn med slappande och pizza hemma hos Beckan med henne och Noomie, sjukt skönt att ha en dag utan dricka. Vi fick oss en del massa skrattande + robinsson 2009 verkar kul faktiskt. Fast det blev nog lite mer skrattande och pratande än tittande. Blir nog att vara med beckis idag också, så skönt att vara med dig gumms <3 Vet nog allt om varan och kan prata om allt, känns så otroligt skönt fast jag är lite cpig men det har jag väll alltid varit haha. Men du är också cpig inners inne babe <3 Nej nu får la jag ta och sätta igång med något av det jag hade tänkt göra idag. Hur ser eran söndag ut? Ikväll blir det beck eller går den ikväll? haha har ingen koll längre tror jag, haha. Nej nu kan jag inte sitta här mera, ha det bra alla.

Peace and love

Kommentarer
evelina säger:

sv; hihi ja verkligen :)

2009-03-22 | 13:29:41
Bloggadress: http://eveliinaas.blogg.se.
Martina säger:

ja Beck är idag men dock det sista avsnittet :/ så nästa vecka är det inte :(

2009-03-22 | 14:06:19
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/
Martina säger:

Tack eller ja vad ska jag säga <3

2009-03-22 | 18:08:01
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback