Räknar ner timmarna

Ja nu är det bara ett få antal timmar kvar tills alla kommer :D wiiee, har pirr i magen men jag fattar egentligen inte varför eftersom jag inte fyller förens imorgon. Jag är nog så himla taggad på att det måste bli lyckat och det hoppas jag verkligen att det blir, har sett fram imot detta så länge nu haha. Nu är så gott som allt klart tror jag? haha, ska ut och gå med Beckis lite och sen ska jag fortsätta fixa iordning så blir nog lite dåligt med uppdatering idag och imorgon men kanske hinner med ett inlägg till och lägger upp en bild på hur jag ska se ut ikväll :D Sen måste jag säga grattis till Elin som fyller 24 år idag, åh säga det att vi MÅSTE ses snart, va himla längsen nu. Ha en bra dag alla, de ska jag ha. Hoppas jag :D

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback