Nästan allt är klart nu

Känns verkligen skönt, nu är nästan allt klart wiie. Kan inte vänta tills imorgon känns det som! Vill att det ska bli lördag nu så man bara kan få dricka allt det goda jag köpt och sen ha riktigt kul, det kan verkligen behövas en LYCKAD helg nu kändes som det var ett tag sen den blev riktigt lyckad. Så alla får hålla tummarna nu för att det blir lyckat och inte ballar ur som sist jag hade fest, men det tor ja inte eftersom inte så många vet om det. Förutom mina närmsta och dom som läser min blogg då haha men men.. Vi får väl se vilka det blir och hur det blir. Kommer nog bli dåligt med uppdaterat under hela helgen känns det som, för på söndag ( dagen då jag fyller, så glöm inte säga grattis ) ska jag ha släkten hit ich fira lite men hinner nog säkert slänga upp en inlägg eller så. Nej nu ska jag ta och käka lite efter allt städande blir man bra hungrig eller hur? Ha det bra sålänge, skriver mera sen + att jag lägger även upp bild på hur håret blev för er som vill se

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback