Minnes värld helg

Ja minsakt det var det verkligen, blev inte så tråkigt igår trotts allt. Vid 11 började jag dricka för jag hade så himla tråkigt och tänkte att om jag super mig full kanske jag somnar? smat va haha, iaf så hade Janni varit på tråkig lokalfest ( kanske jag skrev igår men iaf ) så hon kom hit sen blev det vidare till Haren där det va lite trevligt folk, satt och tjötade och flummade typ när alla började fundera på att sova cyklade jag hemåt igen och gah vilken natt att få sova riktigt skönt asså och idag är man uppe med tuppen minnsan :D haha.

Idag händer det nog inte för mycket ska försöka få pluggat lite matte har prov på fredag igen, känns som jag har prov hela tiden. Har ni ofta prov? Men iaf sen ska jag kanske på kalas för min halvkusin som fyller år antar att det är idag? (A) Iaf grattis till henne :) Nej nu ska jag nog lägga mig i sängen ett tag. Btw nya bilder är uppladdade på facebook och inom kort även bdb så in och kika där om ni vill se bilder ifrån helgen för det är så mycket krongel med den externa hårdisken nu så kan typ inte lägga in bilder :/ Det suger riktigt mycket men inom en snar framtid ska det nog vara fixat. Hur ser eran dag ut idag då? Ha det bra alla, skriver mera sen.

Peace and love

Kommentarer
Anonym säger:

hej hej :)

allt bra? haft en rolig helg? :)

2009-03-15 | 18:16:51
Bloggadress: http://unik.blogg.se/
Janni säger:

Fan va pall denna helgen har varit :) grymt kul att du har hängt med mig bruttan :)<3 Du och jag LIVETSKOMIK :) de blir aldrig som man tänkt sig ;)

2009-03-15 | 22:31:03
Bloggadress: http://jannipannibanni.blogg.se/
janpan säger:

jag har typ aldrig prov! haha :P JB is the shit! haha

2009-03-16 | 18:23:56
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback