Mikael Persbarant blir tvåbarnspappa

Jag älskar mikael persbrant över allt så ursäkta om det blev lite mycket kändisskvaller idag men skriver en uppdatering senare ist.


fyfan va snygg han är, åhhhh !! grattis till ert andra barn <3

Det verkar som om kärleken fortsätter att blomma mellan Mikael Persbrandt, 45, och flickvännen Sanna Lundell, 30. De ska nu nämligen nu tvåbarnsföräldrar. Enligt Aftonbladet har Sanna, som är dotter till Ulf Lundell, alltså en bulle i ugnen och väntar sitt andra barn med Sveriges tyngsta machoskådis! Paret har sedan tidigare sonen Igor, 2. Sanna har dessutom en dotter på 8 år, Olga, tillsammans med sitt ex, trubaduren Wille Crafoord.

- Vem skulle inte villa ha han som pappa? herregud, hade dött :D haha men det är ju bara jag, någon mer som är galen i persbarant? :D

Kommentarer
stina säger:

haha, det där fick mig INTE att må bättre :p jag tror inte riktigt +10 kg är min nya vikt, kanske möjligtvis 2 ;)

2009-03-26 | 13:42:13
Bloggadress: http://sstinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback