Lång dag

Ja idag har det varit en riktigt lång dag, herregud ! Vakande vid 6 för att åka till skolan funderade på att stanna hemma men i sista stund ångrade jag mig och åkte till skolan. Hade först en seg lektion om media komunikation, hur tråkigt som helst men Gurra fick mig på cp humör haha och det är ju alltid roligt. Eller ja ibland iaf. Sen efter det var det dags för engelska den lektionen gick ganska fort, sen blev det mat. Soppa som det känns som vi får hela tiden nu :S sjukt äcklig var den iaf. Vid 12 tiden mötte vi upp Alex och Gurra för att dom skulle hänga med till min bror och hämta badkläder eftersom idag skulle vi ha simmning igen på idrotten, jag hade egentligen inte tänkt vara med utan åkt hem vid 12 tiden för Noomie skulle nämligen till sjukhuset idag så eftersom jag redan gjort allt var det inte viktigt att jag gick dit men eftersom man vill ha bra närvaro så bestämde jag mig för att gå ändå sen var det också för att se Alex simma, haha. Efter jag hämtat dom åkte vi vidare till förlunda torg ( skulle ha simmingen där ) inte på torget då utan lite längre upp igenom där. Det var massa skoj att se på Alex när han fick simma själv fram och tillbaka medand jag och Gurra fick "leka" haha men så mycket lek blev det inte för det fanns typ inget att göra så vi satt mest vi kanten och kollade på Alex, slänge i Gurra ett par gånger också haha sjukt roligt. Sen försökte både han och Alex få i mig men läraren fick bli min hjälp haha, sen blev det te att käka lite på donkan och sen åka någon jävla cp buss till centralen där jag fick åka själv resten av vägen, fast somnade men det var ett par jävla tjejer ifrån norrbotten som tjötade hål i huvudet på mig men fick iaf sova lite. Var hemma vid halv 6 snacka om sent :O Så har bara slappat sönder helt slut är jag, så nu blir det väl till att antingen spela sims eller också vila fast då kommer jag bara somna haha. Fast är ändå ledig imorgon så det gör ju inte sådär jätte mycket. Kanske skriver mera sen.. Tänkte ladda upp lite bilder som jag tog ifrån simningen men det får bli senare eller också imorgon. Beror på vad kroppen orkar, haha.

- Hur har eran dag varit kära läsare?

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback