Hejsan

Hur mår alla idag? Själv mår man jätte bra, känns så skönt att INTE vara bakfull, ha ont i huvudet eller någonting haha. Igår var det jätte mysigt var med Henke, Noomie och Annie och hade en massa skoj, tack för igår underbaringar <3 Är rirktigt skönt att bara slappa och ta det lugn ibland asså, för man märker verkligen att man mår så mycket bättre. Eller iaf jag då. Nu håller jag på att lägga in bilderna till datan ifrån Edvins dop och från i fredags och igår så då blir det till att uppdatera bdb. Så ni som har mig där, in och kolla och kommentera :D Som jag sa igår lägger jag även upp några bilder här för er som vill se. Planen för idag är väl att bara ta det lugnt och slappa, vad mer kan man göra en söndag liksom? haha, Vad har ni för planer inför idag då? Ganska tråkigt väder idag eller här är de det iaf, hur är vädret hos er? Okej nu märker jag att jag hade himla tråkigt så nu ska jag spela sims för en gång skull, har ju skrivit det flera gånger nu men det har aldrig blivit av så nu får det bli det tycker jag eller vad tycker ni? haha. Nej skriver mera senare idag ist har ingenting att skriva nu känner jag..

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback