Hatar söndagar

Ja så var vi åter igen på denna jävla söndagen, usch och fy ! speciellt denna gillar jag inte heller eftersom regnet öser ner och det är bara kallt, grått och tråkigt! Skulle ju som sagt pröva lyckan igår med att vara upp men ack så trött jag var. Somnade vid 5 tiden tror jag och gick upp för någon timme sen fast egentligen ville jag bara ligga kvar men vi ska få gäster hit på middag vid tre tiden så måste ju upp. Tyvärr, inte tyvärr att dom kommer men tyvärr att jag måste upp :(

Igår skulle jag ha spelkväll här men inga verkade så på det förutom min kära Noomie som aldrig bangar ;) Så det blev till att kolla melodifestivalen ist och det blev en beskvikelse kan jag lova usch och fy för den jävla låten ; snälla snälla. Jag tyckte den låten dom mötte va skit bra, haha tyckte den skulle vunnit as bra :D Vad tycker ni om igår? Vem var er favorit / inte favorit? Skriv lite om vad ni tyckte, alltid kul. Efter det drog vi hem till Jesper där han och Janni var, vi spelade galen panna och blev bjudna på öl gott gott ! Kanske var det som vi behövde? fyfan mycket skratt blev det iaf, roligt roligt ! Kanske slänger upp några bilder sen men nu måste jag fixa mig inför middagen.. skriver mera sen.

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback