Fredags kväll

Ja idag händer det nog inte mycket och det har inte gjort det hittills heller blir nog att kolla på tv och bara slappa idag, kan behöva det fast egentligen tycker jag att jag har fått för mycket av det haha. Så kan det vara ibland, kanske skulle köra anden i glasen också någon som kört det här inne? isf funkade det? Jag har gjort det många gånger eller ja mer än en iaf men det har bara funkat en gång men det var för en massa år sen så då frågade men inte något kul så därför hade det varit roligt om det funkade ( åh det var en god andé då vill säga ) haha. Njaa har just kollat nya avsnittet av hannah montana som ni alla vet är jag ju stort fan av den serien (A) Dom flesta barnprogramen också som går på dieney channel sjukt bra är den kanalen + många andra där det går sånt på. Vad brukar ni kolla på? alltid kul att veta, har nog frågat det innan men.. Ställer också denna fårgan en än gång eftersom jag fick så dåligt med svar sist - Vad vill ni ser mer av i bloggen? och varför läser du bloggen? kul för mig att veta :D Ha en fortsatt bra kväll alla så hörs vi

Peace and love

Kommentarer
Linn säger:

Hej, vart kan man ladda ner exakt alla dina låtar? t.o.m dom du rappar med andra personer på. :)

2009-03-14 | 12:36:10
Martina säger:

Jag skulle vilja läsa mer om grejer som du tipsar om tex bra smink, hårspray m.m. :) kram

2009-03-14 | 19:37:11
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/
jävla fula överviktiga fettot säger:

din blogg är bäst som den är!

jag läser din blogg för den är intressant och cool och du är bäst!

2009-03-16 | 20:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback