Det känns konstigt, är det lycka?

Ja jag vet faktiskt inte, känner mig hur glad som helst hela tiden och har inte hafft ångest på flera dagar över någonting. Åh det är ovanligt för att vara jag jag brukar MINST få det en gång om dagen och nu har jag inte kännt det på FLERA dagara och det är hur underbart som helst. Trotts vissa insedenter så känner jag mig inte ledsen, jag känner mig lycklig.

Fast samtdigt känner jag en stor besvikelse både hos mig själv och hos andra, men ändå lycka. Det går inte riktigt att förklara hur det känns men jag känner att i allt som är svårt så ser jag nu en lösning, en mening. Kan inte sätta fingret på vad det är men allt känns iaf bra och det gör att jag är på topp humör hela tiden vilket kanske vissa märkt? :P Hmm ja undrar ja, denna tiden på året är alltid bra lurig ska jag säga er man vet aldrig vad som händer i mitt liv.

Igår blev det dåligt med uppdatering men hade fullt upp hela dagen, haha. Först åkte jag och Janni ner te klova och köpte lite behövade saker. Sen hem och kolla film, myspys <3 Så fruktansvärt skönt att ha tillbaka dig i mitt liv hjärtat, känner att du förstår mig hur bra som helst och stöttar mig i alla val jag fattar och det är verkligen underbart att veta, du vet att jag gör detsamma för dig ! Sen vill jag bara säga att jag har kommit nära många andra vänner just vid denna tiden och det känns SKÖNT, ni vet vilka ni är och jag älskar er verkligen högt och nu är det andra tiden. Vi får börja umgås mera, vi har börjat bra men detta är bara bärjan hoppas jag? :)

Idag måste jag plugga, skriva klart en engelska uppgift som ska in imorgon. Fett med segt asså :( Usch. Sen blir det att kolla film med Simon om en stund :) Vet inte riktigt vilken jag ska se, hmm någon som kan rekomendera någon bra? Annars blir dagen nog ganska slapp skulle jag tro. Har fått boka biljetter till Blåvitt - ÖIS också. Ska bli underbart att se när änglarna krossar dom ! Någon annan som ska gå kanske? :D

Peace and love

Kommentarer
Elin säger:

Grattis i efterskott, hade ni kul i lördags sen?

2009-03-31 | 15:42:35
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/
Linnea säger:

jag tror nog att man ofta kanske växer ifrån ångest å så när man blir äldre?:P kanske för att man vill gå vidare och se det bra istället för det som varit dåligt:)? haha, ha det bra!

2009-03-31 | 16:45:04
Bloggadress: http://helluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback