Dags för nya tag

Ja efter att ha sovit hela dagen som jag sa i förra inlägget vakanade jag ju läglit till melodifestivalen helt ensam hemma :( fett tråkigt, btw helt fel låt som vann enligt mig tycker nästan alla va helt okej bra utan hon och carloine och det var dom två som gick längst var är det med sverige kan man undra asså? Vem höll ni på och vad tycker ni om vinnar låten som ska representera sverige? Fast hellre hennes låt än carolines faktiskt. Eftersom jag inte kan sova bestämmde jag mig att dricka idag igen, ja supa sig full är väl kul ? Speciellt när man är helt själv också. Nej Janni kommer snart och gör mig sälskap hon hade varit på röda korset där det e fest idag men verkade ju inte vara kul där inte haha.. Nej nu ska jag forstätta smutta här på mitt vin och lyssna på härlig musik, till alla natt människor som är uppe nu ha en bra natt och sov gott alla

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback