Ångrade mig

Nej, utan bloggandet kände jag att jag icke kunde vara. Ni som läster igår kanske såg att jag skulle sluta blogga ett tag? det var iaf vad jag hade tänkt men riktigt så blev det inte. För bara någon timme efter inlägget blev allt som var så jobbigt just då inte lika jobbigt längre och då kände jag att jag nog visst har orken till att bloggen ändå. Så det blir fler inlägg för er som gillar att läsa haha.

Ja dagen idag den ser ganska slapp ut faktiskt hemma idag för har grymt ont i halsen och näsan rinner, måste plugga också har porv på fredag och jag kan ingenting :( känner att detta inte är så bra så ska slänga i mig något att äta sen får la det bli till att plugga. Pga allt igår och hur mådde ledde det till ingen uppdatering på bdb för er som är intresserade av det men det kommer så fort dom får igång den igen för det är något fel just nu tror jag, eller kommer ni in? Gör inte jag iaf , sjukt segt ibland när man verkligen vill in haha. Hur ser eran dag ut idag? Det är ju underbar sol ute och det blir ju alla glada över så hoppas att ni är ute i det fina vädret hela dagen och njuter medans jag sitter här inne, buhu. Njut lite för mig också? (A) Nej nu ska jag vara duktig och plugga, hörs senare :)

Peace and love

Kommentarer
Martina säger:

Hejsan, har du lust att följa varandras bloggar via bloglovin? Hade varit kul om du ville, och i så fall kan du ju skriva tillbaka när du lagt till mig så lägger jag till dig direkt :)

Ha det super bra, kram

2009-03-17 | 14:57:58
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/
Martina säger:

svar. vad kul att du ville :) lägger till dig nu direkt :) ha det bra kram :)

2009-03-17 | 16:12:58
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/
Linnea säger:

riktigt fin blogg<3:)

2009-03-17 | 17:39:26
Bloggadress: http://helluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback