- Har aldrig mått så bra

Ja det är namnet på nya låten, visst har jag börjat bli duktigt på att komma med nya låtar nu va? yes ! Haha. Låten handlar om olyklig kärlek ( ja jag vet kommer få mkt kritik för att det mesta handlar om det ) Men nu är det som det är, jag gör musiken för mig själv så att hata eller älska det är upp till er.

Har inte gjort mycket mer idag än det, janni va här en sväng också åh gjort mat till mig haha gott ! Sen har det blivit att fixa med nya låten och ha jennifer här då. Blev inte bara sjungade utan mycket skrattande också, haha du är för härlig <3 Mycket mer har jag inte att skriva faktiskt, lägger upp låten på znap för er som vill lyssna åh lägger även upp en bild på jennifer när hon står och spelar in ;) Sen kommer låten nog även ut på Jennifers znap som jag verkligen tycker ni ska kolla in, rena naturbegåvningen !


- så sjukt jävla duktig, älskar din röst !

Kommentarer
Julia säger:

Kan du lägga upp texten till inget varar för alltid?

2009-04-19 | 15:00:06
Bloggadress: http://toosimplelife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback