Trött !

Ja som jag skrev igår skulle jag ju dygna, hur tror ni att det gick? haha om helt åt skogen faktiskt. Skulle dygna med Alexander men han sa typ vid klockan 1 att han inte ville det mera och skulle sova, så där satt jag själv och uttråkad och himla pigg för mig själv. -.- ganska segt. Men uppdaterade bdb iaf så jag fick ju något gjort iaf, förutom att jag är sjukt trött idag och inte orkar med någonting just nu så är det bra. Ska jobba med musikvideon sen också, för sista gången haha har inte så mkt kvar lite fix och sådär bara så den kommer väll forhoppningsvis bli helt klar imorgon. Men fortfrande inte klart om vi släpper den eller inte, så jao ni kanske får se den :)

Föresten så har jag glömt att skriva stort grattis till Kim som blivit mamma till hennes son sixten ( tror jag han ska heta? ) iaf stort grattis till eran son :)

Nu är det två dagar kvar tills man slutar skolan, ska även sluta röka haha så det kanske blir en ny start? hmm ja vi får la se nej nu orkar jag inte skriva mera för mina ögon åker snart ihop och det är en hel timma kvar på denna lektionen.. suck. Jaja får väll underhålla mig med något :D Ha det bra sålänge, så hörs vi senare

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback