Studenten och examen

Ja idag ska jag både gå på studentmiddag och examen :D min vän jesper tar studenten så ska dit på hans studentmiddag sen tar min systers sambo examen så ska in dit också och "fira" honom. Så det blir ganska fullt upp idag, åh lite blogg skrivande om man säger så. Ska hem till jesper vid 4 tiden så ska snart börja göra mig iordning, men har inte bestämmt vad jag ska ge han än.. hmm någon som vet något bra? Blir glad för att förslag ;) Nej nu måste jag sätta igång om jag ska hinna med allt, dock regnar det nu tråkigt värre ! Tycker synd om jesper som ska springa ut nu snart eller om han just gjort det? Inget kul när det är fult väder , suck ! Men man får la göra det bästa av sitvationen. Ha det bra alla <3

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback