Snart Ikea

Ja nu sitter jag här och har just städat hela mitt rum och då menar jag verkligen städat ! fixat med alla data sladdar som trasslat ihop sig och det tog sig en tid men jag gjorde det bara för att jag skulle få en ny gaderob (A) haha , eller mamma sa det idag att om jag städade skulle vi åka in till Ikea och kolla på en, wiie ! Så vi ska ta 10 i 2 färjan och jag är helt klar eller ja jag ska sminka mig lite och ta på andra kläder, sitter i natte kläderna ännu haha :D Rebecka ska också med mig och mammi in för hon skulle med tittat på något, myspys <3 Så förhoppningsvis har jag en ny gaderob när jag kommer hem, den jag har nu har stått här sen dom byggde huset och mamma åh pappa har bott här i kanske 20 år eller något och den va här innan det? :O + att innan jag hade den hade min bror den, kanske dags med ny nu? eh ja tack ! Den faller snart ihop och den går inte ens att stänga för alla mina kläder och jag har inte ens mycket kläder. Men det behövas verkligen rensa bland alla mina kläder och prova så jag vet vad jag kan ha och inte för det är ju onödigt att ha sånt men ändå inte kan ha? Ändå lyckas man alltid med det haha. Gårdagen va lyckad med student middagen hos jesper och examen hos micke, jätte trevligt lägger in bilder ifrån det sen när jag kommer hem för nu måste jag sätta igång. Hur var eran gårdag? Hörs senare ha en kanon dag :)

Peace and love

Kommentarer
Adina säger:

Hej jah undrar om du skulle kunna acceptera mig som vän på bdb ?(a) det e jah som heter AdinaaV ;)

2009-06-06 | 17:55:40
Emma säger:

svar till adina; jag har bara såna folk jag känner där så tyvärr, du får följa bloggen ist :)

2009-06-06 | 19:08:54
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback