Snabb uppdatering

Igår gjorde jag inte så mkt, blev inte så mkt uppdatering för hade fullt upp.. haha jo så jag kanske gjorde mycket ändå? hmm, iaf först jobbade jag sen åkte jag hem till philip och firade honom :) träffade släkten och sådär, mys <3 Sen spelade jag, beckan, jesper och janni kub riktigt kul fast man förlorade båda gångerna haha, sämst på det asså. Sen blev det hem och kolla film med beckan hela kvällen typ båda vakande vid halv två typ haha gött :D Idag har det inte hunnit hända sådär jätte mycket, ska snart fixa iordning mig för att sedan gå ut :) Hoppas på en trevlig kväll och det tror jag säkert att det blir ! Åh vädret får hålla i sig nu också, inget regn inte usch. Det är man änna trött på nu, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback