Sega dagar

Trodde det skulle bli skönt med sommarlov, klart det är skönt men väldigt slappt? För slappt? hmm , igår gjorde jag typ ingenting på kvällen gick vi hem till jocke alla igen men dom flesta där va redan fulla så vi drog oss vidare till H för att ha myskväll ist, verkligen skönt :) P va redan där och han har man inte träffat på ett tag sjukling, sen vare jag, R och A också. Vi såg på filmen Awake skit bra, redan sett den innan men dom ville se den och den är ju riktigt bra så varför inte? haha, sen är han killen i den filmen riktigt snygg också så det gjorde det hela ännu bättre.

Idag har jag inte hunnit göra för mkt, eller om jag hade vellat hade jag väl kunnat göra det men är man lat så är man? haha, min bror va hemma och va sjuk också så vi kollade på den nya wallander filmen - skulden SJUKT bra och jag gissade rätt på vem som var mördaren (A) haha oj kanske inte ska säga för mkt, men det brukar ju alltid vara en mördare i sånna filmer så ja ;) Inte för att avslöja för mkt men se den alla som gillar wallander filmerna jätte bra ! Nu ska jag slappa och kolla tv , vad händer ikväll? en mycket bra fråga för jag har ingen aning haha, får väl hoppas på det bästa och att kvällen blir lyckad

Peace and love

Kommentarer
Janpan säger:

jag köpte den där mascaran som du tipsade om i bloggen.. och fyfan va jag är NÖJD!



billigt o bra :D

2009-06-17 | 19:34:59
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback