Om helgen

Har ju berättat om fredagen och lite vad jag gjorde igår men har ju helt glömt bort lördagen? haha, Den va mycket trevlig först var jag med beckis och hade lite myspys med henne , sminkade även henne med ögonskugga vilket hon aldrig brukar ha så ska lägga in en bild och visa hur fint det blev :D ( bilderna nerdanför ) Har dock ingen innan, men det var stor skillnad tyckte både jag och hon, haha hon kände knappt igen sig själv sa hon, söte :D Sen blev det trubban, eftersom jag inte hade varit där på länge fick jag tjata hål i huvudet på patrik så han följde med efter en timmas tjat eller något haha. Nu vet du hur det alltid känns för mig xD Nej skoja bara <3 Så den kvällen var hel nice, riktigt slapp men ändå skoj !





Igår så jobbade jag och sen hjälpte jag till med gaderoben som pappa jobbade med HELA dagen för att gå ihop, haha stackarn men stor tack ! Jag är super nöjd och tacksamma, tack mamma och pappa. Har tagit kort steg för steg på hur det såg ut innan när de togs bort, när dom satte ihop den och sen resulatet så jag tänkte lägga in bilder på det så ni också får se hur nice min nya gaderob är. Kan även ha skor i den, wiie det är ett stort plus för det känns lite extra lyx på något sätt haha. Så jag är riktigt nöjd :)

Kommentarer
Baso säger:

sv: ja :O :D

2009-06-08 | 13:49:10
Bloggadress: http://www.baso.nu
Kim säger:

Tack! fick den i present när jag fyllde men kostar typ 300kr finns på onoff elgiganten expert jaa :P det är OBH nordica!

2009-06-08 | 14:28:01
Bloggadress: http://kimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback