OC maraton

Igår var man riktigt jävla slapp, så det blev att ha OC maraton hemma hos mig med A, T och B fast vissa ville inte vara med hela tiden så till sist var det bara jag och B kvar. Haha och vi satt här till 3 och kollade eller ja jag somnade medans B var helt inne i det :P men eftersom hon aldrig sett det innan så förstår jag henne, ibland är det kul att se gamla serier men ibland kan det också bli för mycket haha och det var det igår så det ledde till att jag somnade. Det blir väl till att fortsätta med det idag också ikväll då för nu ska jag strax åka och jobba segast värre och jag är pank och det är förbannat tråkigt :( haha men snart får man ju pengar så det är gött, nej nu ska jag duscha och äta lite hörs kanske senare ^^

Peace and love

Kommentarer
LINDA [ddisconnected.blogg.se] säger:

Du har ny design! :D Snyggt! Gjort den själv?

2009-06-21 | 11:56:48
Bloggadress: http://ddisconnected.blogg.se/
LINDA [ddiconnected.blogg.se] säger:

Svarar: Tackar :D Vad gör du?

2009-06-21 | 18:25:04
Bloggadress: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback