Du är falsk !

Jag förstår mig helt ärligt inte på dig? Vad är det du vill, vad är ditt syfte med allt detta? Jag var den enda som ställde upp för dig när alla andra var imot dig men nu förstår jag fan inte varför eller hur dum jag var som gjorde det? För det ända du är, det är fylld av skit.. och så falsk så det finns inte. Jag vill inte vara din vän och jag är inte din vän så sluta tro att vi är vänner? Jag ignonerar dig när vi ses svara knappt när du skriver, är du så dum att du inte ens förstår det själv? Du är fylld av skit och jag vill inte ha med dig att göra överhuvutaget, det är fan sktattretande när du skriver hela tiden.. Behöver inte nämna några namn för du vet vem du är och läser du detta så kan du ju ta till dig. Är trött på att låssas tycka om dig för efter allt du gjort och åstakommit så finns det inget som kallas vänskap kvar, förstår inte ens hur du kan kalla dig själv en bra vän? Eller hur du alltid ska lyckas vända allting så att det blir du som är offret alltid, det är ju DU som gör dina egna fel sätter dig själv i dom sitvationer du hamnat i. Ingen annan har gjort så du hamnat där utan bara du själv. Är så trött på dig nu, så sluta bara spela mer falsk än vad du redan är. Jag vet vad du tycker om mig och nu vet du vad jag tycker om dig så gör mig en tjänst och sluta skriva, eller prata med mig överhuvutaget för det tjänar ingenting till ändå. Du är ta mig fan helt jävla otrolig, finns inte ens ord för dig.. lämna mig ifred, klara mig mycket bättre utan dig och du sluta snacka skit till personer som jag känner för du vet allt kommer fram förr eller senare ändå så tänk till och börja bete dig som folk för i helvet!

Kommentarer
Therése säger:

Mycket bra skrivet, go for it my lovely sister! ;)

2009-06-02 | 20:06:15
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback