Dags för staden Götebrog

Måste börja med att säga grattis till Putte som fyller 18 år idag, grattis grattis grattis hjärtat <3

Ja tro det eller ej idag blir det staden götebrog som gäller, det är inte klockt egentligen. Det är 21 grader redan och klockan är snart 9 och vi ska in te stan, puh ! Ja ibland måste man bara jag ska köpa en vågtång som jag la upp för ett tag sen och sa att jag ville ha :D sen ska jag även köpa något nytt att ha när putte ska ha sin fest :D som är på lördag så har inte så många dagar kvar att köpa på så får göra det idag när ändå T, M och P ska in :) Nej nu ska jag fixa det sista innan jag ska dra, hoppas ni får en toppen dag alla. Puss på er

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback