Brännboll

Som sagt igår var det ju brännboll som gällde, och det är detsamma idag :D haha alla hade så kul igår att det blir idag också, wiie ! Nämnde aldrig att jag fick en sten hård boll i ryggen av marcus som sköt jävligt hårt och där stod jag mitt i vägen :( det gjorde riktigt ont så det var sista gången jag var brännare ska jag säga er, aj ! Och efter att ha legat på stranden hela dagen idag så är jag bränd på ryggen nu också så inga bollar i ryggen idag tack ! haha :D Nej nu ska jag ta lite vatten i en flaska det behövdes ju igår och det lär behövas idag också sen ska jag dra mig nereåt sen blir det till att grilla och ha myskväll med alla :) Kommer nog bli en super kväll , hoppas eran dag har varit bra :D puss på er

Peace and love

Kommentarer
Anonym säger:

vart kan man få tag på dina jättegamla låtar ? :)

2009-06-23 | 21:01:15
Janpan säger:

aj aja aj vad ont de måste ha gjort!!



btw.. några nya låtar på G? :)

2009-06-23 | 21:52:23
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/
Josephine säger:

sv. jag hämtade den på olagligt vis. ja kan bränna den te dig om du vill.

2009-06-23 | 23:36:03
Bloggadress: http://skantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback