Verkligen trött

Gud idag är jag verkligen trött. Gick upp jätte tidigt, men har faktiskt börjat vänja mig vi det nu typ. Vid 9 tiden blev det upp och sjunga för pappa som fyller 48 idag, grattis till dig <3 Sen blev det direkt in till stan med T och kolla på något att ha på sig imorgon men varen hon eller ja hitta någonting. Hem igen, va ute låst så fick åka hem till P en stund sen kom pappa och hämta oss där sen blev det göra iordning sig för kalas som pappa skulle ha idag. Fixade även min naglar som jag gjorde inför morgon dagen, tänkte lägga upp bild sen så ni får se. Sen har jag typ vilat lite en stund, åh nu sitter jag här igen. Vad ska man göra idag? hmm , är lite fest sugen men man får ju ta och hålla sig tills imorgon då det är Ts 17 års fest. Wiie ! Nej nu ska jag se vad folket gör för något. Puss

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback