Ursäkta för dålig uppdatering

Ni får ursäkta för dålig uppdatering igår men hade inte så mycket tillgång till datan igår, för mamma och pappa renoverar ett rum som ligger brevid mitt ( det ska bli deras nya sovrum ) så dom drog ut proppen hela tiden så jag inte hade någon ström i mitt rum. Igår slappade jag bara och mina syskon kom hem så umgicks bara med familjen igår, såg även wallander - Kuriren den rekomenderar jag till alla wallander älskare. Fast dock tycker jag inte den var sådär jätte bra men ändå helt okej. Nej nu ska jag hjälpa till där uppe men lägger upp två låtar som dagens låt idag eftersom jag missade igår

Kommentarer
/B säger:

Det är lugnt!



Lånar din blogg för att sprida en länk till en fototävling.



Lägg upp ett eget bidrag och/eller rösta på nån bild du gillar ;-)



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=5582

2009-07-24 | 13:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback