Starkare än dig



Du brände dina broar när du sa det där 
Som fick mig att förstå vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Och när du försöker le så ser vi den bara mer

Men du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu

Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Det har jag lärt mig nu

Du har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så


det bästa ifrån denna låten, hela låten är jätte bra men detta är
speciellt bra ! lyssna och njut

Kommentarer
becca säger:

den låten har en betydelsefull text, fin blogg :)

2009-07-07 | 19:24:20
Bloggadress: http://beccasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback