Sjukaste drömmen

Jag hade verkligen den sjukaste drömmen inatt, kan ju berätta lite om den.. Jag bråkade med mitt ex jätte myckt över någonting så hade han massa folk hemma hos sig men så var det någonting med hans lilla syster som var bara va något år ( vilket då inte stämmer överhuvutagt ) hon gick runt ensam i snön typ eller något så då gick vi dit för att "ta hand om henne" och då blev mitt ex jätte sur på mig och vi började bråka jätte massa, och det fanns ingen snö där han va med sina polare för dom satt ute i trädgården och alla blev helt till sig och hans mamma började skrika på mig också. Haha helt sjukt hade ju inget samanhang överhuvutaget men ändå kände allting så himla verkligt.. ja och han är inte sådär jätte bra vänner nu så det hade lätt kunna hända att vi skulle bråka inte just om detta nu dår eller något stort.. men det kändes så himla sjukt allting :S haha. Har ni haft några riktigt konstiga drömmar? Berätta för mig isf :)

Peace and love

Kommentarer
Therése säger:

Svar: Hihi, tack (a)<3 Ja, de ska jag göra :D

2009-07-08 | 12:52:15
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
Nanna säger:

Visst gör vi ;)Haha sjuk drömm. Jag drömde också massor i natt, dock har jag glömt vad :D

2009-07-08 | 13:41:02
Bloggadress: http://nannahelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback