Lite uppdatering

Ja det har ju inte blivit mycket till uppdatering nu bara för att allt som hänt, sen är sofia här också så kan ju inte vara hur osocial som helst. För pga allt som hänt har det blivit det men hon är ganska förstående. Igår var vi ute på krogen, helt okej var det vissa blev ju iof lite för fulla så vi var tvunga att åka hem så tack J för att du fixade bil dom körde hem oss :) Tror dom flesta som var med hade kul eller hoppas jag iaf för jag hade trevligt. Idag vet jag inte riktigt vad som händer S mår inte sådär toppen bra idag så det blir nog bara te att slappa, kanske tar en sväng te knippla får se :) Nej nu ska jag fixa oss lite mat och vänta på att S ska duscha sen väntar vi på att få låten mixad av snälla E som ställer upp, stort tack ! Så den släpps väl så fort den är klar helt enkelt, vad har alla läsare för planer inför idag då?

Peace and love

Kommentarer
cryylvas säger:

Tänkte nog bara ta det lilla lugna och bara vara :D Tråkigt med vädret bara :/

2009-07-11 | 17:32:01
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/
Anonym säger:

NEEJ drickeer Sofiaaa??

2009-07-11 | 18:54:05
Louize säger:

Hej!

Fin blogg!

Allt bra?

kram

2009-07-12 | 00:07:16
Bloggadress: http://thegirlfromstockholm.blogg.se/
Janni säger:

de va så lite stumpan :P hahah jag va väldigt full den kvällen XD hahha men Noomie va fullare ;) hör av mig sen så hittar vi på nåt :):)<3

2009-07-14 | 09:57:08
Bloggadress: http://jannipannibanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback