Kan inte sova

Nu är jag hur pigg som helst, kom just hem ifrån en moppesväng som jag tog med A, M och T. Nu känns det att sommaren är här haha. Innan det har det hänt en del, fast egentligen inte kanske.. Jag fick ett samtal ifrån Emma om att jag skulle klippa mig som jag helt hade glömt bort ( pinsamt ) men hon kom och hämtade mig iaf så klippte hon mig lite, så nu är det inte så slitet mera vilket är bra för mitt hår :D haha. Sen dirket efter det åkte jag, B hennes pappa och bror ut på holmarna för att B skulle lära sig köra båten så att vi kan ta den ut på holmarna själva sen i sommar, gött ! När vi va klara med det träffade vi upp A, E, T och M mötte även louise och hennes vän ifrån england en snabbis sen drog vi vidare till B för att mysa och spela spel. Så det var en mysig kväll, gött att bara ta det lugnt också.

Imorgon är det utgång antagligen .. haha om jag orkar. Är ju fortfrande lite halv sjuk känner jag men jag vill samtidigt ut också, vi får väl se hur det känns imorgon helt enkelt. Hur har mina läsare haft det idag då? Ni har blivit väldigt dåliga på att kommentera nu för tiden :( det gillar vi inte ! Börja kommentera MERA, man kan aldrig få för mycket kommentaret hihi.

Nej nu ska jag tjöta lite med A innan jag ska sova :) sen blir det sängen så jag kommer upp imorgon.. sov gott alla !

Peace and love

Kommentarer
Therése säger:

killen eller tjejen A? ;)

2009-07-03 | 02:38:26
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback