Godmorgon

Idag är emma uppe tidigt, kanske för att jag la mig i tidig igår? eller ja 2 kanske inte är i tid men ändå.. Vaknade av ett sms ifrån sofia där hon skrev vilken tid hon skulle komma och sådär och då blev jag genast super glad tjej och hoppade upp ur sängen ! Känns helt konstigt att hon verkligen ska komma? haha, med tanke på att vi glidit ifrån varan en del, tråkigt nog. Pratar inte lika ofta längre och ses knappt alls, i början så sågs vi jätte ofta men det ska det bli ändring på nu hoppas jag! Hon ska komma ungefär vid 4-5 trodde hon så det är ett par timmar kvar ändå och då ska jag hinna göra allt som jag sa igår, + uppdatera bilddagboken vilket jag gjort nu gud va jobbigt det var (A) hihi.  Regnet bara öser ner också, inget kul alls men det är tur att man är inne idag iaf, hoppas det är fint väder imorgon bara när vi ska ut troligen så tråkigt om det ska vara fult väder :( Nej nu ska jag städa så att jag har tid till att spela in sen också, så att vi kan släppa låten till er sen också :)


lägger upp en bild på sofia också :) <3 snart ses vi gumman !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback