Fortfrande sjuk

Är fortfrande sjuk men är på bättrings vägen iaf därför blir det inte så mkt bloggande nu för har ingen ork haha, det är svettigt och varmt i mitt rum så kan knappt vara här därför blir det mindre tid till datan vilket leder till mindre bloggande. Vill helst bara sova men det är för varmt för att göra det, usch ! Nej ska inte klaga nu när vi äntligen har det varmt? haha.. Ska ner och käka lunch i klåva med T vid 2-3 tiden också.. Åh håller på att städa så gott det går nu, men det är väldigt varmt + att jag är sjuk så det är inte så himla lätt men nästan fått klart allt nu bara damma och damsuga kvar men det får jag göra när jag kommer hem efter lunchen ist. A Jobbar idag också så får hälsa på henne lite i värmen :) Nej usch kan inte sitta här längre nu.. haha hoppas alla har det bra i värmen :)

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback