Favorit i repris

Nu ska jag strax dra hem till jesper, det blir en favorit i repsris där nu. Vi ska grilla dricka och spela spel, myspys ! Fast ska käka med familjen hemma ist för dom skulle grilla idag och eftersom mina syskon kommer ville jag käka hemma med dom. Man träffas ju inte så ofta längre vilket är synd, men så blir det när dom flyttat :/ Nej nog med det ska ta mig en cider som jag lagt på kylning hoppas alla får en toppen kväll för det ska jag se till att få, men det kan inte bli bättre än en sommarkväll med vännerna <3

Peace and love

Kommentarer
Janni säger:

Vi hade grymt roligt :) du blev rätt full snuttan ;) hahah <3

2009-07-16 | 14:56:34
Bloggadress: http://jannipannibanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback