Duktigt emma

Ja nu har jag kommit mig en bra bit på vägen, fått uppdatera bdb, hängt upp tvätten för mamma och spelat in min vers på låten, det var väl duktigt? Nu ska jag bara hitta någon som kan mixa det åt mig och det lär bli värre, så om någon som läser är bra på att mixa eller känner någon som är det hojta till ;) Nu har jag bara städning och kyklingsallad kvar på listan sen har jag fri tid att göra vad jag vill haha. Nej sen hoppas jag att sofia kommer så jag slipper vänta på henne ! skriver mer senare

Peace and love

Kommentarer
JNY © säger:

hehe jaa det är tråkigt med regn alltså :( men det skulle bli fint imorgon iallafall ;D jaha men vad skoj ;D ni får ha de så roligt då:) kramis

2009-07-09 | 12:47:20
Bloggadress: http://jnyprod.blogg.se/
JNY © säger:

hehe jaaa det ska iallafall vara sol i örebro så antar att det är det i göteborg också :) jadå, jag ska strax hem till en polare och vara hos honom hela kvällen (orkar inte gå ut i det här vädret, fyfan)! men hälsa fia och ha det kanon ;D kramis!

2009-07-09 | 12:53:24
Bloggadress: http://jnyprod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback