Blodprov

Nu ska jag gå till läkaren och lämna in blodprov :/ fyfan ! det är stick i fingret vissa kanske tycker att det inte är så falrligt men jag HATAR blod och jag HATAR sprutor så ja ni kan förstå om jag tycker det är jobbigt kanske? Har ni något som ni verkligen inte klara av? isf berätta för mig! Sist jag tog stick i fingret spydde jag och nästan svimmade, nu har jag just vaknat och har ingen mat i magen.. undra hur det går denna gången. Vi får verkligen hoppas att jag inte spyr igen haha för det va riktigt jätte pinsamt ! Måste ta detta för att få reda på om jag har ärftliga blodproppar , min pappa fick det nyligen och nu ska vi se om jag har det i blodet för det är ju bra att veta det. Så får väl hålla ut bäst jag kan nu för att inte spy eller svimma.. Nu ska jag dra mig men skriver mera senare...

Peace and love

Kommentarer
Ida säger:

sv:

ja vi kan lägga till varandra . säg till när du lagt till :D

2009-07-06 | 14:47:42
Bloggadress: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback