Bakfylla, lite sömn och stan

Igår var det verkligen INTE min dag haha, df det inte blev något bloggande :P I fredags var vi ute i stan, jag J och M vi var på bryggerit och träffade massa skojigt folk bla D och K sen var det en massa mer folk också, en norrbagge som D kallade han haha, nej kvällen var faktiskt sjukt lyckad och jag roade mig bäst jag kunde. Drack, dansade och träffade massa nytt folk :D Missade sista bussen hem så fick åka och sova hos min bror vid typ 5 tiden eller något eftersom J stack och lämnade mig och M kvar själva.. Det gjorde kvällen mindre lyckad men men.

Så df var det ingen bra dag dagen efter, jag hade sovit kanske 3 timmar för skulle slinga håret inne i stan hos emma ( som jag klippte mig hos för några dagar sen ) fast på de salongen som hon jobbar på nu då. Så det blev inte mkt sömn, somnade nästan där när hon la i slingorna på mig haha. Men hon är så skön så hon bara skaratt typ och håret blev jätte bra. Stort tack emma ! Sen mötte jag upp B som skulle shoppa så gick i stan med henne i några timmar. Och ni som känner mig vet att jag i vanliga fall INTE gillar att shoppa, och när man är bakfull och trött är det ännu mindre roligt så gick mest och gnällde hela tiden och ville hem, haha. Hon hittade lite saker iaf sen åkte vi hem.. käkade pizza och såg på välrden pyskade skräck film ska lägga in bild och vad den heter sen för den är fan en BRA film men helt störd haha men ni måste ändå se den om ni inte redan sett den. P gjorde oss också sälskap när vi såg filmen sen gick vi en promenad runt hönö och O hängde också på. Kollade in alla komferensare som hade kommit men det va typ inget roligt folk alls :P Men träffade på A en snabbis också som jobbade för fult, stackarn :(

Nej nu ska jag stax över till Björkö och tömma där, skulle gjort det i morse egentligen men therese vägrade ju svara så det blir till att åka nu ist om jag får väckt henne då vill säga. Hon ve på björkö dagen igår så vi får la se hur det ser ut där idag haha. Hur har eran helg varit då? :) Vad tycker ni om vädret? Lite ovant eller vad säger ni? Jag tycker det när det varit så fint så himla länge haha.. men ändå skönt att det är lite svalt i mellan åt också. Nej nu ska jag fixa det sista ska dra 20 över så .. Hörs senare..

Peace and love

Kommentarer
Ida säger:

Sv:

Tack =) men jag har bara ett barn =) hehe, samma unge på båda bilderna =)

2009-07-05 | 12:44:14
Bloggadress: http://idavarnamnet.blogg.se/
Ida säger:

Sv:

Nä men tack tack :D

2009-07-05 | 18:26:39
Bloggadress: http://idavarnamnet.blogg.se/
angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg säger:

va kul. jag har lagt till dig också nu:D

2009-07-05 | 22:30:55
Bloggadress: http://enkärlekssaga.se
Mia säger:

Hej du!!

Har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. det är väldigt jämmt mellan oss och tvåan så varje röst är mycket uppskattad.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

Peace



PS.

2009-07-06 | 00:29:03
Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback