Uppdatering

okej lite uppdatering. Idag börjar skolan fick nytt schema inte alls bra faktiskt, fast är dock ledig varje torsdag än så länge som det ser ut men det ska göras vissa ändring har läst en kurs som jag fått på schemat ( estetisk verksamhet ) sen ska engelskan inte ligga som den ligger utan ska få nya tider för den. Kan ju bara be för att den inte kommer på torsdagar så jag förblir ledig, dock lite seg dag att vara ledig på men fett skönt att vara ledig :D haha. Sen vet jag inte hur många som kommer ifrån öarn som läser denna bloggen men iaf, bloggen " ö- ryckten " har ju blivit ganska poppis nu och jag har en ganska bra gissning på vem som håller på i bloggen så det ska bli kul och se ifall jag har rätt eller inte :P för er som vill kika in den gör det här och skriv en kommentar på vem ni tror att det är :)

- hur ser eran dag ut idag?

Kommentarer
Kim Von J säger:

Tack :)

2009-01-26 | 20:05:33
Bloggadress: http://kimj.blogg.se/
ida säger:

trevlig blogg (:

2009-01-28 | 20:19:47
Bloggadress: http://idaaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback